GangsterTwist Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Jag hör både bra och dåligt om de båda, och har mycket sug på att köpa dom båda, dels för jag är en svagis för andra världskriget spel, och också har väntat så länge på force unleashed. Men min budget tillåter mig inte att ha råd med båda två, och jag får väldigt svårt att välja. Lite tips/råd/hjälp skulle sitta fint. Och motivera helst varför också, för jag vill inte ha några kortfattade saker som t.ex. välj "blabla" för det är bäst. För då får jag ingen hjälp direkt. Citera
Sidney Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Om jag var du så skulle jag inte köpt något av de eftersom de intesägs vara bra. Jag skulle väntat och köpt Motorstorm 2, Mirror's Edge, Shaun White Snow boarding eller Far Cry 2 då de verkar roligare. Men omdu verkligen vill ha något av de där två spelen så skulle jag valt SW:TFU...eftersom jag är svag för SW :P . Citera
ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Star Wars: TFU är roligare/bättre. Tycker iaf jag och SW: TFU har fått högre betyg också. Citera
GangsterTwist Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 hm, jag vet redan vilka bra spel som kommer i framtiden, men jag vill köpa ett nu, och jag ser bara Hells highway, och Force Unleash som något värdigt att köpa. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.