Gäst hejhejhej Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 I questen där man ska hitta huvudet på ett skelett så säger spöket att det ska finnas en warlock i ett torn som ligger syd väst om byn Lumbridge, jag antog väll att det var wizards tower som han syftade på men jag hittar ingen warlock där :huh: vet någon vart denna warlock är och vilket torn som spöket syftar på?
williamren Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 Ja det är i wizards tower men i källaren. Gå ner där och gå längst bort så ser du.
Gäst hejhejhej Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Skrivet 4 Oktober 2008 tack ja hitta han :), jag såg inte stegen som gick ner i källaren förut :_
Gäst Justfiwi Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 I questen där man ska hitta huvudet på ett skelett så säger spöket att det ska finnas en warlock i ett torn som ligger syd väst om byn Lumbridge, jag antog väll att det var wizards tower som han syftade på men jag hittar ingen warlock där :huh: vet någon vart denna warlock är och vilket torn som spöket syftar på? För att få tips till olika quests så gå in på www.tip.it Voila!
Rekommendera inlägg