ThaNooB Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Är det någon som vet en sida där man kan ladda ner B-hop hacks (Bunnyhop) utan virus/spyware och gratis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Craix Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 kopiera in det här i din userconfig. bind "SPACE" "+bhop" alias +bhop "alias _special @bhop;@bhop" alias -bhop "alias _special" alias @bhop "special;wait;+jump;wait;-jump" sen får du binda space som det står där uppe, sen är det bara att hålla in space och hoppa på =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Bhop är inget hack de är ett script och sedan fattar jag inte hur de ska kunna finnas virus i text. puss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 kopiera in det här i din userconfig. bind "SPACE" "+bhop" alias +bhop "alias _special @bhop;@bhop" alias -bhop "alias _special" alias @bhop "special;wait;+jump;wait;-jump" sen får du binda space som det står där uppe, sen är det bara att hålla in space och hoppa på =) Vart är userconfig? Den som vet, skicka pm! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shiftz Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 c program valve/steam/ steamapps/ dittaccnamn/ cstrike/ userconfig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Bhop är inget hack de är ett script och sedan fattar jag inte hur de ska kunna finnas virus i text. puss Förut hade jag hacks som jag laddat ner (fast de är inte säkra har jag kommit på xD) där fanns aimbot, wh och sånt och även B-hop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
iCUbe Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Det är Nice att B-hoppa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Craix, Fixa aliasen till andra namn. Vad jag vet så tar hlguard ordet bhop. Den här ska inte Hlguard ta i alla fall. alias +x0283c "alias _special k739x12;k739x12" alias -x0283c "alias _special" alias k739x12 "+jump;wait;-jump;wait;special" Bind space "+x0283c" Spara koden till lulz.bat och kör den. Så kommer en fil att skapas automatiskt med random siffror. @ECHO off cls color 0A set w= set h= set /p w=Skriv in nagon random text: echo. set /p h=Skriv in vad du ska binda knappen till: if '%w%'=='' set w=xYu if '%h%'=='' set h=space set x=%w%%random% set y=%w%%random% set z=%random% echo // Kopiera koden under och lagg in i userconfig.cfg > %z%.cfg echo // Steam\Steamapps\DITT_Konto\Counter-Strike\Cstrike >> %z%.cfg echo. >> %z%.cfg echo Bind %h% "+%x%" >> %z%.cfg echo. >> %z%.cfg echo alias +%x% "alias _special %y%;%y%" >> %z%.cfg echo alias -%x% "alias _special" >> %z%.cfg echo alias %y% "+jump;wait;-jump;wait;special" >> %z%.cfg start notepad.exe %z%.cfg echo. echo. exit Redigerat 6 Oktober 2008 av Desajn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Kan man bli bannad av deta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Kan man bli bannad av deta.Nej.Man blir bannad av hacks. Wallhack, aimbot, speed boost o.s.v. Detta är ett script, och man blir inte bannad av scripts. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Man blir inte VAC-bannad av scripts. Men man kan bli server-bannad. Jag är ganska grym på att b-hoppa nu, utan fusk/hacks/script. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) f*n vad nice man bunny jumpar ju sönder alla :D Redigerat 12 Oktober 2008 av jagekung Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg