Var kan man ladda ner Mirc? Jag gick in på mirc.com och skulle ladda ner, men då så stod det att det var något filfel typ. Men kan det vara något virus/spyware i så fall eller?
Mirc
hmm nej det värkar vara ett pålitligt företag för dom har ju gjort den seriös så jag tycker du ska lita på dom men dom har säkert bara nått server fel just då
Du kan ju inte använda downloadall till det. Inte konstigt att du får felmeddelanden.
Men vad har mIRC med Half-Life 1/2 och göra? :S
Man använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag.
Jo sant men man kan använda det till mycket mer också. ;)
Okej, ja, det funkade när jag inte använde DownThemAll :D Men jag har fortfarande inte lärt mig hur man använder det riktigt.
Det är faktiskt inte så svårt att använda det.
En kompiz till mig har gjort en suveränt guide på hur man börjar med mIRC på svenska. Han hade lite väl mycket tid skulle jag tro.
Tack så mycket! :D
↗ till inläggetMan använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag.
Jo du .. vet du hur man gör .. eller vet ngn hur man gör när man vill köra pcw då? .. asså jag vill köra pcw o tänkte använda mirC..men hur gör ajg då för att göra det.. du fattar xD
plz heelp :)
↗ till inläggetRättar: Man kan använda det när man ska spela PCW på cs.Man använder ju det när man ska spela PCW på cs. Så tänkte iaf jag.
För att ansluta till en irc kanal/server behöver man en irc klient, jag använder inte mIRC för den kostar pengar. Själv använder jag Pidgin.
eeh Pidgin.. hur använder man Pidgin då?? :D
mIRC kostar ingenting. Bara det att det kan vara en störande popup i början som tjatar.