Hoppa till innehåll

Hur Spelar Man Online På Gta Iv (4)?


NooBeD
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst JackBlack

Jo Leta Först Feam Nicos Mobil sen Klickar du där det står multiplayer sen Väljer du nåt spel du vill spela ibland kommer du in i en Match som redan är skapad och ibland kan du skapa en Match och invita Vänner Jag heter Uniform Jesper 93 om du vill veta ;) Kanske vi kan spela nångång ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du klickar fram mobilen med d-pad, (uppåt pilen), bläddrar ner och väljer Multiplayer.

Player Match - Inte så säker med det här.

Ranked - Lira här om du vill öka i rank.

Player Model - Välj hur du vill se ut, (du låser upp mer kläder när du ökar i rank).

Party Mode - Latja runt med dina vänner.

Tutorial - Ta en guide hur man spelar multiplayer.

 

Gå med i ett spel;

Ranked -> Quick Match -> (Välj speltyp).

 

Starta ett eget spel (där du väljer hur det ska vara etc.);

Ranked -> Custom Match -> (Välj speltyp) -> Private Slots -> 1 (Vet inte vad detta gör, men jag väljer detta) -> Start Game.

 

Jag har säkert skrivit något fel här, men jag har inte lirat Multiplayer på 360n på ett tag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du klickar fram mobilen med d-pad, (uppåt pilen), bläddrar ner och väljer Multiplayer.

Player Match - Inte så säker med det här.

Ranked - Lira här om du vill öka i rank.

Player Model - Välj hur du vill se ut, (du låser upp mer kläder när du ökar i rank).

Party Mode - Latja runt med dina vänner.

Tutorial - Ta en guide hur man spelar multiplayer.

 

Gå med i ett spel;

Ranked -> Quick Match -> (Välj speltyp).

 

Starta ett eget spel (där du väljer hur det ska vara etc.);

Ranked -> Custom Match -> (Välj speltyp) -> Private Slots -> 1 (Vet inte vad detta gör, men jag väljer detta) -> Start Game.

 

Jag har säkert skrivit något fel här, men jag har inte lirat Multiplayer på 360n på ett tag. :P

Räker LIVE om man ska köra multiplayer eller måste man ha en sladd? Redigerat av haha1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...