Falling Down.
Visst tycker jag att det är världens bästa film,
men den gör mig jävligt deppig också.
The Green Mile är förresten mer vacker och sorglig än
den är deppig. Sorglig och deppig är inte precis samma sak.
Falling Down.
Visst tycker jag att det är världens bästa film,
men den gör mig jävligt deppig också.
The Green Mile är förresten mer vacker och sorglig än
den är deppig. Sorglig och deppig är inte precis samma sak.
Den Gröna Milen är nog det mest sorgligaste filmen jag sett.
Den är sorglig, vilket gör mig deppig. Mitt försvar till att folk kommer komma med kommentarer som personen ovan mig.
Hajar som hajar
Pearl Harbor fick mig börja grina, nu borde väl inte den klassas som sorglig film. Dock så tycker jag att vissa delar av den är sorgliga.
Min sorgligaste film är Tio små tomteboegar i skogen.
srsrly orka titta på sådana filmer...
Rakro nam tta tralkvläjs = För er som är smart
Slutet i American History X.
↗ till inläggetDen är ju bra..Exorcisten, den var så dålig att jag blev deppig.
The Green Mile D:
Jakten på lycka - Fortfarande bäst när det gäller att bli ledsen & deppig.
↗ till inläggetÄven sorgliga filmer brukar ha lite humor. Filmer som bara är sorgliga rakt igenom och aldrig roliga är bara jobbiga att ta sig igenom i.m.o. Nu har jag iofs inte sett filmen ifråga så jag kan ej bedöma den.Pearl Harbor fick mig börja grina, nu borde väl inte den klassas som sorglig film. Dock så tycker jag att vissa delar av den är sorgliga.
Det finns ju många filmer med tragiska slut, för att nämna några:
Pay It Forward
American History X
Titanic
Men den deppigaste filmen som jag har sätt är nog Falling Down, den är deppig ifrån början till slut.
American History X!
Sen så är ju Titanic lite små deppig sådär.
Så ni vet så kan ni skriva filmer som är :
Starka
deppig
sorglig
läskig-sorlig.
↗ till inläggetOch det har vi inte gjort?Så ni vet så kan ni skriva filmer som är :
Starka
deppig
sorglig
läskig-sorlig.
Kanske finns några som bara tror att man ska skriva deppiga filmer!
↗ till inläggetJa, tråden heter ju inte "Den Depigaste Filmen Ni Har Sett?", så nu får de skärpa sig...Kanske finns några som bara tror att man ska skriva deppiga filmer!
↗ till inläggetjapp, j*vla ungdomar som följer reglerna!↗ till inläggetJa, tråden heter ju inte "Den Depigaste Filmen Ni Har Sett?", så nu får de skärpa sig...Kanske finns några som bara tror att man ska skriva deppiga filmer!
Jag såg The Green Mile.
Efter det blev jag deppig och kände för att bli Emo, men det blev tomtedräkt istället.
The Pursuit of Happyness, när scenerna är deppiga så blir man riktigt tårögd och deprimerad och när scenerna är glada så gråter man av lycka.
Skicka mera godis.
fyfan asså
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in