ixam Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) jag har hittat ett fifa09 till pc för 259 kr på spelbutiken.se inklusive frakt 1. vet ni om det är en seriös sida eller bara lurejendri 2. Spelet är på engelska, så frågan är är det någon skillnad på det och de spelen med svenskt tal osv..alltså som om det inte är samma grafik,spellägen och sådant Tacksam för svar. Redigerat 15 Oktober 2008 av ixam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 (redigerat) Spelrummet ligger i Karlskoga, jag bor där. Så jag kan gå i godo för att dem är seriösa. spelrummet.se ligger i samma butik som pajdata.se, asså, fysiska butikerna då EDIT: Svar på tvåan: Jag tror det är exakt samma på engelska som svenska Redigerat 15 Oktober 2008 av AlleTheMaster Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Spelbutiken.se är en riktigt grym och säker sida. Jag beställer nästan alla mina spel därifrån, de har bra erbjudanden och snabb leverans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 :den sidan är bra, har för mig att man kan titta på kronofogdens hemsida eller ngt sånt och titta om den verksamheten har problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.