Cocos Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Det verkar as grymt funderar på att köpa det och staden man är i är en riktig kopia av LA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 grymt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 vad e de för spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Han har skrivit det som ämnestitel..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Vad gör man på spelet? Vad tror ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 30 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Lite info om spelet: Ta rollen som Nick Kang, en stenhård fighter som beslutat sig att störta brottsyndikatet i Los Angeles. Upplev biljakter, skottlossning och kampsport i en återskapad, detaljerad kopia av den verkliga staden. För att få maximal spelkänsla så påverkas handlingen beroende av vilka uppdrag du klarar av och vilka du missat. Detta ger dig full handlingsfrihet, men också konsekvenser utifrån tidigare val, på gott och ont. Kämpa dig genom storyn, utför enstaka uppdrag, eller utforska hundratals kilometer av ett noggrant detaljerat Los Angeles. Gör dina egna val och utveckla dina egna erfarenheter. Nyskapande och oförutsägbar story med över 100 uppdrag. Handlingen kommer att förändras beroende på vilka uppdrag du klarar och vilka du missar. Innehåller det bästa blandningen av bilkörning, slagsmål och skottlossning du någonsin sett i ett och samma spel. Med en mängd färdigheter och manövrar till ditt förfogande tacklar du den hårda vardagen som polis i LA. Lär dig dödliga slagsmålskombinationer, utveckla din skjutskicklighet och öka dina föraregenskaper medan du bygger upp din arsenal för den stenhårde karaktären, Nick Kang. 100 UPPDRAG GRYMT!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 oo fattar ingen -ting tror de ialafal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tror att spelet är jättebra! Jag ska nog köpa det. :) :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Om jag ska julen närmar sig ju så det kan inte skada att önska sig det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Jag ska önska mig pengar till julen. :) Ska inte ni andra också göra det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 han skrev ju det :roll: själv ska ja kanske köpa :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag har redan gjort en tråd om det spelet men det verkar as grymt ska lungt köpa det men nån som vet när det kommer ut jag vet att det kommer ut i november men när i november??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg