💬
Logga in
Fuska.se

Cs 1.6 Clan Söker Medlemmar

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej

Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också.

Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P

↗ till inlägget

Hej

Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också.

Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P

highskill på mig men har nt spelat särskilt mkt på den senaste tiden och är ganska upptagen med skolan men jag tycker det är roligt att spela. :) addar.
2 Nov 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Hej

achh

Senast ändrad:

7 Nov 2008

tjenare jag kan vara med har nyss fått bredband och ser mig själv som hyfsad på cs 1.6

7 Sep 2009
Nivå 0 · Nykomling

jag skulle vilja testa till klanen.

jag har spelat cs i ungefär 1.5-2.5 år vet inte riktigt är hyfsat skillad på orginal kartorna

och är hyfsat grym på surf_ski_2 :D

jag spelar ganska mkt men har skola och sporter

är 14 år.så tar och addar hotmailen.

10 Sep 2009
Nivå 2 · Novis

Jag adda dig nyss skillen lär du få se när vi lirar :D

btw är tråden från 21/10-2008 17:36:22? om den är det så epic FAIL HAHA

Senast ändrad:

16 Mar 2010
Nivå 2 · Novis

addar dig på hotmail. jag testar en dag sen fortseter jag eller slutar bra är jag enligt mig iaf :) cs 1.6 :ph34r:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in