Jag vill ha tips på manga/anime FILMER inte serier som Naruto, dragon balls o.s.v utan FILMER! Snälla va länge sen jag såg nån bra! P.S jag har sett "De levande slotet" & "Spirited away".
Manga Film
Appleased Ex Machina ^^
Tack, men skriv grna vad den handlar em ochså.
www.imdb.com ??
hyr/köp filmer eller download filmer?
gun grave handlar om maffian kan man säga.
ranma 1/2 handlar om en kille som förvanflas till en tjej när han får kalt vatten på sig. (riktigt rolig)
du kan se dessa på megavideo.com och pisoga.com
det är gratis sidor.
men ranma 1/2 är engelskt dub men det är ganska bra ändå.
"Ghost in the shell" är att rekommendera. Den är riktigt djup och ganska ball, påminner även en del om Matrix.
↗ till inläggetRanma är ingen film, det är en serie.gun grave handlar om maffian kan man säga.
ranma 1/2 handlar om en kille som förvanflas till en tjej när han får kalt vatten på sig. (riktigt rolig)
du kan se dessa på megavideo.com och pisoga.com
det är gratis sidor.
men ranma 1/2 är engelskt dub men det är ganska bra ändå.
Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.
↗ till inläggetPff, på ALLA naruto filmer är det alltid någon idiotisk självisk person och i slutet blir personen snäll pga något naruto har gjort.Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.
↗ till inläggetNaruto serier visste jag fanns men finns det naruto långfilm?? & vad heter dom isåfall?Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.
↗ till inläggetNaruto the movie "Snow prinses" har jag sett i alla fall.↗ till inläggetNaruto serier visste jag fanns men finns det naruto långfilm?? & vad heter dom isåfall?Vill du inte se nån Naruto film då? Inte serien utan långfilmer.
Spirit in the way är en bra manga film. Totoro är också skön!
vet skriver i en gammal tråd. men hällre än å skapa en ny? skriv gärna in lite fler Anime Filmer och vad dom handlar om, hellst Äventyr, Komedi :)
Escaflowne är en okej animefilm, men jag har inte koll på vad för genre den skulle hamna under. :P
Den finns som en serie också, men filmen berättar samma sak fast på kortare tid.
Dantes inferno är faktiskt överraskande bra. Den är baserad på spelet med samma namn.
Alla Hayao Miyazakis filmer är godlike
Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso
Se dessa insta :ph34r:
↗ till inläggetAlla Hayao Miyazakis filmer är godlike
Princess Mononoke, Kiki's Delivery Service, Howl's Moving Castle, Castle in the Sky, Spirited Away, Ponyo, Porco Rosso
Seeeeen them all! Såg Ponyo på bio för 2 veckor sen, äg!
Ska även se Whisper of the Heart ikväll tror jag. Inte Miyazaki men jävligt bra har jag hört
↗ till inläggetJo, visst är det Miyazaki, inte som regissör men han är med, samt så är det samma studio↗ till inläggetAlla Hayao Miyazakis filmer är godlike
Seeeeen them all! Såg Ponyo på bio för 2 veckor sen, äg!
Ska även se Whisper of the Heart ikväll tror jag. Inte Miyazaki men jävligt bra har jag hört
Arashi No Yoru Ni <3
Ja, jag fick höra talas om den genom YTP, men vad fan, den äger.