💬
Logga in
Fuska.se

Sorglig Film, Global Uppvärmning

23 svar · startad

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år.

Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h

Flying monkeys stole your hjärnceller?

En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^

Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar.

Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen.

Luften består av alla ämnen i som är omkring oss. Typ svavel, syre och koldioxid. Vi andas in det hela tiden och om det skulle ta slut bara för att bilar drevs av det så skulle vi gjort slut på det för länge sen.

1 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Har läst nånstans att något företag har gjort ett bil som drivs av luft. Det kanske tröstar er? Den kommer att kunna säljas om ett år.

Awesome! ;D Men då kommer man ju inte kunna köra som en dåre på Autobahn när man får körkortet :/ Åker bara i 110 km/h

En bil med luft? Då kommer all luft ta slut! ^^

Bättre med en typ som använder vatten, kokas, ångas och avdunstar.

Då regnar det ner samma vatten fast typ renare och så häller du in det i vattnet igen.

Hur mycket förstår du egentligen? Hur f*n tror du att luften ska ta slut? En luftdriven bil är mycket bättre och behändigare än en vattendriven bil. Skrattar fortfarande, som att luften skulle ta slut. Snälla, då tar ju luften slut för att vi andas också.

Nivå 5 · Fuskare

/facepalm.... /bigassfacepalm..

Fattar ni inte att "^^" betyder skämt?

Eller har ni blivit påkörda av seriöst-tåget?

Det var ett j*vla skämt!

Enklare med vatten, för då ser man hur mycket man kan köra om det är så dom ska göra med luft..

@D48: Filmen handlade om att om du ger upp med global uppvärmning dvs inte bryr dig så gör gör dom det genom

att göra självmord på sina sätt..

Och du, visste du att du är helt bäng?

Jag ville krama björnen för jag tycker synd.. inte för att jag tror att den är ofarlig..

Jag får f*n säga vad jag vill, betyder inte att jag kommer göra det..

Om jag skulle sagt vad jag skulle göra skulle jag döda dig..

↗ till inlägget

/facepalm.... /bigassfacepalm..

Fattar ni inte att "^^" betyder skämt?

Eller har ni blivit påkörda av seriöst-tåget?

Det var ett j*vla skämt!

Nu kommer Garkan med bortförklaringar, "^^" är en smiley och absolut inte ett skämt, vart tar du din fakta ifrån?

Ingen idé att ens försöka, vi vet att du var lika seriös som vanligt. ;|

↗ till inlägget
Enklare med vatten, för då ser man hur mycket man kan köra om det är så dom ska göra med luft..
Med luft kan bilen drivas hela tiden, det är bara ta in ny luft hela tiden. Ioförsig så kommer ju troligen komprimatorn dra el och elen tar ju slut tillslut. Förstår inte hur du menar med vatten, det kommer ju ta slut på nolltid, menar du ångdrivna bilar så har sådana funnits och det är knappast praktiskt.

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in