D48 Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 hej alla nu när jag skulle starta mitt BFV så kan jag inte spela online på ngn server utan den jag var på senast. för när jag försöker connecta till en annan server så av slutats BFV och så står det CD-Key in use eller så kommer detta upp kan ngn förklara vad det är och hjälp mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Någon använder din cd-nyckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 nej wacko, det är en bugg i BFV men som inte betyder ngt, det går bara att starta upp spelet igen så är allt ok. det är ngt fel med spelet skulle jag chansa. men wacko hjälp mig med en annan sak. jag skulle avinstallera bfv men det går inte. jag stoppa in skivan och tryckte på unistall game, datorn tänkte i en sekund sen hände inget så jag gick till lägg till ta bort pogram, då finns inte bfv i listan... hur kan jag avinstallera det???? alltså jag kan fortfarande spela spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Ta bort det från C:/Program/ då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 28 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Du har inte loggats ut ur deras system på ett korrekt sätt. De "vet" alltså att du spelar på en viss server, och vipps, du försöker ansluta till ytterligare en server! Sen får den veta att du verkligen inte är inne på någon server, och då funkar det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Ta bort det från C:/Program/ dåSpelet blir inte helt avinstallerat då. Det räcker inte med att han tar bort just den mappen.Men däremot gå in i mappen och kolla efter unistall filen som ligger i mappen. Om inte det fungerar så starta datorn i felsäkert läge, och testa att avinstallera spelet. Redigerat 29 Oktober 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 jag testa rapto :( men skiten bara ger ifrån sig ett ljud när jag trycker på next/fortsätt (kan varken stänga ner rutan eller gå bakåt). det va igår det visst. idag så testa jag igen. så jag laddar upp 2 print screen bilder som ni kan fundera över.. titta på bilderna bfv1 och bfv2 för det jag försökte med idag! igår när jag satte in skivan och öppna den där och försökte avinstallera den så kom jag inte längre än detta.(BFV3) där om jag inte längre kunde inte trycka ned rutan så jag tog ALT+CTRL+DEl och stängde ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 asså wow vete f*n inte vad som hände men jag tryckte på unistall en sista gång DÅ funkade det... så det är bara att låsa tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ta bort det från C:/Program/ dåSpelet blir inte helt avinstallerat då. Det räcker inte med att han tar bort just den mappen.Men däremot gå in i mappen och kolla efter unistall filen som ligger i mappen. Om inte det fungerar så starta datorn i felsäkert läge, och testa att avinstallera spelet. Nepp men det försvinner. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ta bort det från C:/Program/ då Spelet blir inte helt avinstallerat då. Det räcker inte med att han tar bort just den mappen. Men däremot gå in i mappen och kolla efter unistall filen som ligger i mappen. Om inte det fungerar så starta datorn i felsäkert läge, och testa att avinstallera spelet. Nepp men det försvinner. :lol: din lilla rackare :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.