Craix Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Tjenare! Jag ska köpa en ny musmatta men vet inte vilken jag ska ha. Funderar på en SteelPad QcK Heavy, Qpad CT eller en Razer Destructor. Jag har en Razer DeathAdder mus så jag undrar vilken som passa bäst när man spela spel som cs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 30 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Eftersom du har en Razer mus så kanske du borde ha en Razer musmatta. Och Razer Destructor har fått bra betyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Jag hade tagit SteelPad QcK Heavy. Min kompis har en sån det är väldigt skön att spela på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Destructor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 när jag bytte musmatta så funkar det skit med den optiska strålen, den är strange. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.