Hoppa till innehåll

Ditt Mål?


Jolt
 Dela

Rekommendera inlägg

Har nötat runescape hela helgen. :)

Manuellt på dagen bot på natten.

 

 

Arsenic, jag har inte kvar mitt gamla acc, har gjort en ny:: hypno192

Du får väl ta och adda eller komma in i cc om du fortfarande spelar.

 

Till er övriga fixade 1,065 lvls på 8 dagar :P

 

Mitt nya mål:

 

Mage: 65.

Strength: 70.

Defence: 70.

Attack: 70.

Mining: 70.

WC: 70.

 

Jag kanske har låga stats, men tänk.. Jag gjorde detta acc för 8 dagar sedan.. Ni får gärna adda om ni vill.

Det är ju inte imponerande om man har bot... Är det bara jag som inte använder bot???

 

BTW, ska försöka skaffa 70 str, är lvl 66

Använder bara bot under natten. Och min natt vara 4-7 timmar. ;>

Min består inte av mycket mer, men jag använder inte botar ändå, det är ju som att använda en skol bot eller en läx bot!!!

 

Ja men alla har inte tid med att köra manuellt.

 

Jag kör utan bot.

Jag ska försöka fixa 40 atk på min miner (har inte kört på den i fem månader).

 

Varför kör man då??? Man spelar för att man ska ha roligt, och bli nöjd med sig sj för att man är duktig.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bottar sharks @ fishing guild, gör du 1m per dag typ. Värt att gå för 99. :)

Jag vet, men veilken lvl ska man ha för att gå med? :P + att jag är inte member :S

 

86 är den bästa att börja botta sharks. Monks eller lobs innan. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bottar sharks @ fishing guild, gör du 1m per dag typ. Värt att gå för 99. :)

 

Jag vet, men veilken lvl ska man ha för att gå med? :P + att jag är inte member :S

 

86 är den bästa att börja botta sharks. Monks eller lobs innan. :)

 

Lukas (Zjoberrk) körde ju f*n Monks till 99 utan bot.. Tror han fiskade 46K monks från 92..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bottar sharks @ fishing guild, gör du 1m per dag typ. Värt att gå för 99. :)

 

Jag vet, men veilken lvl ska man ha för att gå med? :P + att jag är inte member :S

 

86 är den bästa att börja botta sharks. Monks eller lobs innan. :)

 

Lukas (Zjoberrk) körde ju f*n Monks till 99 utan bot.. Tror han fiskade 46K monks från 92..

 

 

Vet det, efter det blev han ju hackad, eller före? Han har tagit 99 craftin' nu också. :) Såg han för några dagar sen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Här kommer en uppdatering.

Detta är mina mål i februari:

 

Woodcutting lvl 70.

Fishing lvl 50.

Cooking lvl 50.

Firemaking lvl 50.

Mining lvl 70.

Defence lvl 70.

Attack lvl 70.

Strength lvl 70.

 

Jag har nu fixat, 70wc, 50 fishing, 50 cooking, 50fm.

Ska fixa 70 mining denna vecka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du bottar sharks @ fishing guild, gör du 1m per dag typ. Värt att gå för 99. :)

 

Jag vet, men veilken lvl ska man ha för att gå med? :P + att jag är inte member :S

 

86 är den bästa att börja botta sharks. Monks eller lobs innan. :)

Lukas (Zjoberrk) körde ju f*n Monks till 99 utan bot.. Tror han fiskade 46K monks från 92..

 

 

Vet det, efter det blev han ju hackad, eller före? Han har tagit 99 craftin' nu också. :) Såg han för några dagar sen. ;)

 

Han blev hackad före, han känade 35M eller nåt på monks. 99 crafting och typ nåra 100 Kån till 99 hunter. han är 94 attack med, han drar 99. Han är grym!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
 Dela

×
  • Skapa ny...