viktorio Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Jag har 141 stjärnor och saknar 9. Så här många har jag tagit från alla världar: bob-omb battlefield=7 stars + 100 coins whomp's fortress=7 stars + 100 coins jolly roger bay=7 stars + 100 coins cool,cool mountain=7 stars + 100 coins big boo's haunt= 7 stars + 100 coins hazy maze cave= 7 stars + 100 coins lethal lava land= 7 stars + 100 coins shifting sand land= 7 stars + 37 coins dire,dire docks= 7 stars + 100 coins snowman's land= 7 stars + 100 coins wet dry world=7 stars + 100 coins tall , tall mountain= 7 stars + 83 coins tiny-huge iseland= 7 stars + 70 coins tick tock clock=7 stars + 100 coins rainbow ride = 7 stars + 100 coins castle secret stars: 24 stars vilka saknar jag???? Det är nio stycken? jag har klarat alla banor förutom 3 och det är det där med 100 coins !! kan någon berätta om stjärnor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Hmm.. jag vet ej , har du sänkt vatten nivån? Redigerat 2 November 2008 av Doglovers Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 tyvärr har jag redan gort allt jag har gjort 24 secret stars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 shifting sand land= 7 stars + 37 coins tall , tall mountain= 7 stars + 83 coins tiny-huge iseland= 7 stars + 70 coins Du ska ta 100 mynt i de här nivåerna (det är lätt utom TTM) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 shifting sand land= 7 stars + 37 coins tall , tall mountain= 7 stars + 83 coins tiny-huge iseland= 7 stars + 70 coins Du ska ta 100 mynt i de här nivåerna (det är lätt utom TTM) håller med thecity, har 149 stjärnor & gissa vilken jag har kvar -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 shifting sand land= 7 stars + 37 coins tall , tall mountain= 7 stars + 83 coins tiny-huge iseland= 7 stars + 70 coins Du ska ta 100 mynt i de här nivåerna (det är lätt utom TTM) håller med thecity, har 149 stjärnor & gissa vilken jag har kvar -_- 100 mynt i TTM? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Finns många secret stars. Hittade en guide här. http://guides.ign.com/guides/682831/page_22.html Ifall du inte fattar så kan du skriva vilka svåra secret stars du har tagit så kanske jag kan hjälpa dig med några. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 jag har sett att det ska finnas 30 secret stars? jag har 24! kan någon skriva om secret stars????? jag fick 100 coins i TTM men det var i luften så jag fick stjärnan men sparades inte så när jag satt på DS : et igen så hade jag inte den stjärnan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manfredt Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Åka snabbt i Pricess secret slide? På alla bossbanor kan du ju samla röda mynt plus en bonusstjärna. Alla i Hazy maze cave? Ganska många plus ett rum med 2 stycken. manfredt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Det finns en kanin (med wario) i högra eller vänstra delan vid tick tock klock och där säger den så här: c'mon help a bunny out. I promise not to pull any pranks.... .... for now. jag fattar inte???? ska man hjälpa han ut eller vad då????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg