Gäst Megadeth Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Detta spelet är släppt i Sverige för några dagar sedan. Det kostar 699 :- i affärerna. Spelets Handling: Det handlar om Bruce som ska försöka rädda sin son som är i fara. Då fadern inte vet vad som hänt med honom. Han har spårlöst försvunnit, och fadern ska så klart ta reda på vad som hänt med sonen. Detta spel är verkligen kul tror jag, jag ska köpa det, inom några dagar. Jag vet handlingen för att jag läst på Internet. Har någon detta spel, isånnafall, vad tycker ni om det? Slår det Silent Hill: Origins? //Megadeth Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 4 November 2008 Rapport Skrivet 4 November 2008 Har spelat dom andra slient hill spelen. Dom är läskiga och påmminer mig lite om Resident Evil 4. Prova ett slient hill demo. Så vet du hur läskigt det är. Citera
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Har spelat dom andra slient hill spelen. Dom är läskiga och påmminer mig lite om Resident Evil 4. Prova ett slient hill demo. Så vet du hur läskigt det är. Jag har ju Silent Hill: Origins. Det klarade jag faktiskt igår. Ett mycket bättre spel än Resident Evil spelen, tycker jag... //Megadeth Citera
Fruktnystan Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Har du spelat Silent Hill 2, Megadeth? För det är ju världens bästa spel (vilket ni väl vet vid det här laget). Det här är ju gjort av ett gäng nybörjarn00bs, The Collective, så hur bra kan det bli? Inte lika bra som tvåan, anyway. Citera
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Har du spelat Silent Hill 2, Megadeth? För det är ju världens bästa spel (vilket ni väl vet vid det här laget). Det här är ju gjort av ett gäng nybörjarn00bs, The Collective, så hur bra kan det bli? Inte lika bra som tvåan, anyway. Nej, jag har inte spelat Silent Hill 2. Ska ta och göra det. Dock är Homecoming mycket bättre. Mer banor, nya vapen och bättre grafik. Men tackar för tipset, ska pröva på det någon gång. //Megadeth Citera
Simple Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Silent Hill 2 får höga poäng på skrämmselfaktorn. Grymt bra spel. Nu har jag iofs inte spelat Origins, men det finns inte playstation 2, right? Citera
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Silent Hill 2 får höga poäng på skrämmselfaktorn. Grymt bra spel. Nu har jag iofs inte spelat Origins, men det finns inte playstation 2, right? Jo, det finns till Playstation 2. Det är den enda konsollen som den finns i. Finns ej i någon annan konsoll. En rekonmendation, köp detta spel! //Megadeth Citera
Simple Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Ok, seriöst, jag tror jag avlider. Jag måste skaffa det. Jag SKA skaffa det ^^ xD Jaja, ska inte gå mer OffT nu. Citera
Gäst Megadeth Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 Ja, gör det. För det spelet är verkligen bra. Klarade av det på tre dagar. Då spelade jag hela tiden, alltså. Slutade aldrig. ^^' //Megadeth Citera
Simple Skrivet 5 November 2008 Rapport Skrivet 5 November 2008 (redigerat) Ganska ruttet att jag inte hittar någon sida där spelet inte är slutsålt >< Hjälp? (A) Redigerat 5 November 2008 av Simple Citera
Gäst Megadeth Skrivet 6 November 2008 Rapport Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Nej då, det finns i en hemsida. Som finns på riktigt, som du kan köpa spelet för 220 kronor, väldigt billigt. Det kostade 500 kronor för några dagar sedan i en spelbutik. Här har du länk till hemsidan: http://www.tradera.com/SILENT_HILL_ORIGINS-auktion-76244972 Spela inte för mycket nu. xD //Megadeth Redigerat 6 November 2008 av Megadeth Citera
Fruktnystan Skrivet 6 November 2008 Rapport Skrivet 6 November 2008 (redigerat) Har du spelat Silent Hill 2, Megadeth? För det är ju världens bästa spel (vilket ni väl vet vid det här laget). Det här är ju gjort av ett gäng nybörjarn00bs, The Collective, så hur bra kan det bli? Inte lika bra som tvåan, anyway. Nej, jag har inte spelat Silent Hill 2. Ska ta och göra det. Dock är Homecoming mycket bättre. Mer banor, nya vapen och bättre grafik. Men tackar för tipset, ska pröva på det någon gång. //Megadeth Silent Hill handlar varken om grafik, vapen eller "banor". Det handlar om psykologisk terror, inte heller överraskningsrädsla. Men spela bara tvåan så kommer du att förstå varför det är så sjukt bra. Förresten drömmer jag fortfarande mardrömmar om Pyramid Head (helt ärligt). Redigerat 6 November 2008 av Fruktnystan Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.