D48 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 rubriken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Air Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 air. lungt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 7 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 air för mig också .) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 suger på att flyga <_< svårt med musen.men jävligt kul med pansarvagn,förutom att alla skjuter med rocket launcher och kastar handgranater efter en. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Liten bil. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BF2Soldier Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) jag tycker air och bil (amrikansk) Redigerat 8 November 2008 av gurre1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel10 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 air lungt ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Har nyss tränat så ja kan flyga air ganska bra så det får bli det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 Sniper, MEC:s lilla bilar och air Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Combat helikoptrar, när jag spelar med min brorsa (som sitter brevid mig på en annan dator). Jag styr och han skjuter radio styrda missilerna. Vi har så j*vla bra teamwork, jag vet alltid vartåt jag ska ha fören för att han ska träffa en tank/helikopter etc ^^ PS. Ska installera BF2 på min nya dator nu, har inte spelat på länge så grymt att lira tsm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg