Hoppa till innehåll

Cod 5 Clan?


ggdover
 Dela

Rekommendera inlägg

tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen :D )

 

vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4.

 

min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!!

 

jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!!

 

 

skriv era gamertags här :thanks:

 

 

 

för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen :D )

 

vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4.

 

min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!!

 

jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!!

 

 

skriv era gamertags här :thanks:

 

 

 

för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! :D

 

Ett Call Of Duty-freak. Det är väl kul att spela med en nörd.

 

Lägger in min Gamertag, det är Skullkid.

 

Enjoy!

 

//Member

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...