Foto

Cod 5 Clan?

2 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1 ggdover

ggdover

#6 Spelkatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPip
  • 344 inlägg

Postad 12 november 2008 - 22:32:05

tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen biggrin.gif )

vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4.

min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!!

jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!!

skriv era gamertags här thanks.gif

för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! biggrin.gif

Svaren fortsätter under följande annons

#2 Gäst_Member_*

Gäst_Member_*
  • Gäster

Postad 13 november 2008 - 15:07:01

tja! jag o min kompis ska skaffa cod 5 på fredag (realese dagen biggrin.gif )

vi undrar om några vill joina våran clan som jag och min kompis kommer hållla i på cod 5?? vi ska satsa på en lite mer seriös clan så vi vinner matcherna. här kommer info om vår erfarenhet från cod 4.

min kompis: "guldkors 55" sedan länga och är sjukt j*vligt bra!!!

jag: "prestiage 8 level.55" har nytt account så har inte kvar min level från cod 4. men min kompis tycker också jag är j*vligt bra!!

skriv era gamertags här thanks.gif

för er som tvekar på att köpa cod 5, KÖP DET!!!!! tveka inte!!! både jag och min kompis har spelat betan och rekomenderar den starkt!!!!! vi säger bara en sak: KÖP DET!!!! du kommer inte bli besviken!!!!! biggrin.gif

Ett Call Of Duty-freak. Det är väl kul att spela med en nörd.

Lägger in min Gamertag, det är Skullkid.

Enjoy!

//Member

#3 shoobree

shoobree

#7 Spelkommendör

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 787 inlägg

Postad 17 november 2008 - 01:05:29

Jag ska skaffa det! Adda mig så länge.

Gamertag: TwiinX

Logga in för att kunna skriva inlägg