ville525 Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Hej, det är så att mitt Battlefield 2 hackar åt i ******* i singelplayer, :angry: det gjorde inte det innan jag skaffade bättre dator. Jag kan spela t.ex Call of Duty 4 och Crysis utan att det hackar så det kan inte vara att jag har för dålig dator. Någon som vet varför och kan hjälpa mig? Skulle järna vilja spela. Tack på förhand. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 kanske för höga grafik inställningar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 testa sänk din upplösning till det lägsta 800x60060Hz sen ser du om det hackar lika mkt. men försvinner lagget efter en stund? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ville525 Skrivet 14 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 kanske för höga grafik inställningar? har testat med lägsta testa sänk din upplösning till det lägsta 800x60060Hzsen ser du om det hackar lika mkt. men försvinner lagget efter en stund? okej, ska test att vänta en stund. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg