💬
Logga in
Fuska.se

Mindre Än 20gb!

10 svar · startad

Ett problem som har funnits i 7månader. När jag köpte konsolen så fick jag bara 14gb med. Visst låter det konstigt men det är sant! det står 20gb men det är bara 14. Jag brydde inte om det, jag vet inte varför men nu vill jag ha ett svar varför jag bara fick med 14 ynkliga gb. :cry:

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Ett problem som har funnits i 7månader. När jag köpte konsolen så fick jag bara 14gb med. Visst låter det konstigt men det är sant! det står 20gb men det är bara 14. Jag brydde inte om det, jag vet inte varför men nu vill jag ha ett svar varför jag bara fick med 14 ynkliga gb. :cry:

För att dom 6 gigen är för systemet (tror jag).

Tror du? vadå har du samma problem eller chansar du?

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Jag har en 60gigare och när jag köpte den var den på 50 nåt sånt..inget problem det är bara själva systemet tror jag.
21 Nov 2008
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Jag har en 60gigare och när jag köpte den var den på 50 nåt sånt..inget problem det är bara själva systemet tror jag.

Fick du 50gig?

Nivå 8 · Veteranfuskare

Systemet (OS osv) kräver några GB på hårddisken.

22 Nov 2008
Nivå 9 · Veteranfuskare

Och om man inte har en hårddisk? Kör man utan ett OS då? Har läst att det redan ska vara något på hårddisken som Microsoft har lagt in.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Och om man inte har en hårddisk? Kör man utan ett OS då? Har läst att det redan ska vara något på hårddisken som Microsoft har lagt in.

Ja precis! Det tänkte inte jag på, arcade har ju ingen hårddisk. hmm kanske bara dom här arcade spelen som kommer med när du köper premium?

Har ni också 14gb eller? det verkar som om det är bara jag som har xbox 360 här.

Senast ändrad:

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det ska vara så.

Kräver du en förklaring, ring Microsoft.

Varför står det 20gb? borde stå 14 på kartongen när jag köpte xboxen. Säkert om man köper 120 gb så får man bara 100.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in