Zanter Skrivet 21 November 2008 Rapport Skrivet 21 November 2008 Vart börjar detta quest? Skulle väldigt gärna vilja göra det då jag sett filmen :) Så snälla någon som har gjort det, hjälp mig.
Hivee Skrivet 21 November 2008 Rapport Skrivet 21 November 2008 /delvis spoiler Naej, du måste göra ALLA quests i .. vad den nu heter, freaktauren byn till öst i Boring Tundra, och jag menar ALLA. När alla är avklarade får du ett chain i ett plague ställe, som du måste göra alla till, för att sen få ett quest som säger till dig att gå till dragonblight, med en immigrant från boring tundra. Följ chain, tills du kommer till http://www.wowhead.com/?quest=11978 På sidan jag linkade finns det en comment av "sunsmoon", som säger exakt hur du ska göra efter det. När allt är klart kommer du att få se Veteran of the Wrathgate filmen, för att sedan gå till orgrimmar för att se Thrall (följ chain), som säger att du ska till undercity, och voila.
Gäst Ubuntu Skrivet 22 November 2008 Rapport Skrivet 22 November 2008 Lite OT men men: Gjorde nyss The Battle For Undercity, extremt kul quest. Blizzard har verkligen lagt ned bra arbete på wotlk. :)
Garone Skrivet 25 November 2008 Rapport Skrivet 25 November 2008 Först och främst tre-fyra questchains i Wintergarde Keep.
Signify Skrivet 26 November 2008 Rapport Skrivet 26 November 2008 Allt börjar med det questet i Wintergarde Keep när du ska flyga runt på en gryphon och rädda folk från scourge, sen ska man bla. ner i en crypt och slåss mot lite undeads, slutligen en boss. Sen ska man till wyrmrest, efter det kommer ett rätt roligt quest där man flyger på en drake och ska döda ghouls och en elite, och sen är man mer eller mindre klar med det. =)
Maenster Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Gjorde The battle for the Undercity precis Fy f*n , bästa questet ever :lol:
Garone Skrivet 28 November 2008 Rapport Skrivet 28 November 2008 Gjorde The battle for the Undercity precis Fy f*n , bästa questet ever :lol: Jag tycker själva questen var lam. ( Inte särskilt kul att bara stå och se på när Varian och Jaina äger allt. Dock var det ju intressant att se hur Varian visade sin rätta sida och anföll Thrall fast de slogs mot samma fiende.
Rekommendera inlägg