Hoppa till innehåll

Jag Letar Efter Ett Gammalt Spel


ThemasteR32
 Dela

Rekommendera inlägg

hej. jag letar efter ett gammalt spel som jag inte kommer ihåg vad det heter. jag har kört det 2 gånger och tycker att spelat var roligt. senast jag körde den var när jag var 8 år och körde den på den windows 98. man ska göra några updrag. första var: att man skulle lag en mustang tror jag. man lagar bilar. tunar dom. och målar. när man har gjort all updrag så kan man köpa den bil från den marknad. bilen är skrotig så klart. så vår man göra med den vad man vill. markande ser ut så här: självklart är det bättre grafik. jag gjorde litte snabbt på paint

post-71983-1227374841_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Hmm... tror jag kanske vet vad du letar efter. Men har det inte riktigt på tungan.

Bumpar förövrigt den här tråden.

 

OfTopic: Lite intressant hur benen på stolarna är, det går inte att ha sådana ben på stolar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hmm... tror jag kanske vet vad du letar efter. Men har det inte riktigt på tungan.

Bumpar förövrigt den här tråden.

 

OfTopic: Lite intressant hur benen på stolarna är, det går inte att ha sådana ben på stolar ;)

haha. jag är inte såndär paint expert. OJ!! det går inte att sitta på dom :(
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok nu är det så att gamla spel kanske inte riktigt fungerar nyare versioner utav Windows.

 

Om du verkligen vill spela spelet antar jag att du borde ladda ner en .iso fil utav Windows 98, sedan installera Windows 98 på Microsoft Virtual Pc 2007.

 

Sedan installera det spelet i den virtuella miljön.

 

vänta här ska försöka ta reda på vad spelet heter. (nope hittar det inte...)

Redigerat av fruesgkuas
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok nu är det så att gamla spel kanske inte riktigt fungerar nyare versioner utav Windows.

 

Om du verkligen vill spela spelet antar jag att du borde ladda ner en .iso fil utav Windows 98, sedan installera Windows 98 på Microsoft Virtual Pc 2007.

 

Sedan installera det spelet i den virtuella miljön.

 

vänta här ska försöka ta reda på vad spelet heter. (nope hittar det inte...)

tråkigt att ingen vett vad spelet heter. jag har några sett att lösa det. run as 98 :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...