ThemasteR32 Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 hej. jag letar efter ett gammalt spel som jag inte kommer ihåg vad det heter. jag har kört det 2 gånger och tycker att spelat var roligt. senast jag körde den var när jag var 8 år och körde den på den windows 98. man ska göra några updrag. första var: att man skulle lag en mustang tror jag. man lagar bilar. tunar dom. och målar. när man har gjort all updrag så kan man köpa den bil från den marknad. bilen är skrotig så klart. så vår man göra med den vad man vill. markande ser ut så här: självklart är det bättre grafik. jag gjorde litte snabbt på paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Hmm... tror jag kanske vet vad du letar efter. Men har det inte riktigt på tungan. Bumpar förövrigt den här tråden. OfTopic: Lite intressant hur benen på stolarna är, det går inte att ha sådana ben på stolar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Hmm... tror jag kanske vet vad du letar efter. Men har det inte riktigt på tungan. Bumpar förövrigt den här tråden. OfTopic: Lite intressant hur benen på stolarna är, det går inte att ha sådana ben på stolar ;) haha. jag är inte såndär paint expert. OJ!! det går inte att sitta på dom :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AlleTheMaster Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Haha, bilden ser ut som från ett fysik spel som heter phun Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 22 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Haha, bilden ser ut som från ett fysik spel som heter phunLOL. men det är inte det spelet jag är ute efter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Känner till det spelet, minns inte vad den heter, men jag trodde förut att need for speed stylingmods ideerna kom från det spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 23 November 2008 Rapport Dela Skrivet 23 November 2008 Jag kommer också ihåg det spelet! :lol: Men jag kommer inte ihåg vad det heter, men det var roligt i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 24 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2008 hehe. många minns inte vad spelet heter ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 25 November 2008 Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 mulle meck va det enda jag hadde som barn :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 25 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2008 mulle meck va det enda jag hadde som barn :bah:LOL. men det kan verkligen inte vara mulle meck ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fruesgkuas Skrivet 27 November 2008 Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 (redigerat) ok nu är det så att gamla spel kanske inte riktigt fungerar nyare versioner utav Windows. Om du verkligen vill spela spelet antar jag att du borde ladda ner en .iso fil utav Windows 98, sedan installera Windows 98 på Microsoft Virtual Pc 2007. Sedan installera det spelet i den virtuella miljön. vänta här ska försöka ta reda på vad spelet heter. (nope hittar det inte...) Redigerat 27 November 2008 av fruesgkuas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 27 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2008 ok nu är det så att gamla spel kanske inte riktigt fungerar nyare versioner utav Windows. Om du verkligen vill spela spelet antar jag att du borde ladda ner en .iso fil utav Windows 98, sedan installera Windows 98 på Microsoft Virtual Pc 2007. Sedan installera det spelet i den virtuella miljön. vänta här ska försöka ta reda på vad spelet heter. (nope hittar det inte...) tråkigt att ingen vett vad spelet heter. jag har några sett att lösa det. run as 98 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.