Jag köpte Diablo 2 häromdan men jag tröttnar på det mesta jag kör :( . Men vilken class tycker ni är roligast i längden? :rolleyes:
Roligaste Classen I Diablo 2
Barbarian.
Barbarian är kul, men jag tycker om den som reanimatar zombies och sånt, necromancer tror jag klassen heter, stämmer det?
↗ till inläggetBarbarian är kul, men jag tycker om den som reanimatar zombies och sånt, necromancer tror jag klassen heter, stämmer det?
Ja, den heter Necromancer.
ok, jag körde en barabaarian till lvl 15 men den var verkligen inget vidare kul. Necromancer altså men vilken sorts necromancer? har för mig dem kan vara poison curse och summoner vilken är roligast av dem?
Köp tilläget så får du 2 nya klasse:P
Druid och Assasin (Assasin är roligaste tycker jag:))
↗ till inläggetsummoner :Dok, jag körde en barabaarian till lvl 15 men den var verkligen inget vidare kul. Necromancer altså men vilken sorts necromancer? har för mig dem kan vara poison curse och summoner vilken är roligast av dem?
ska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av.
↗ till inläggetska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av.
Assassin är väl inte expansion...?
Jo är den.
jo DET är den menar jag:p
↗ till inläggetJag köpte Diablo 2 häromdan men jag tröttnar på det mesta jag kör :( . Men vilken class tycker ni är roligast i längden? :rolleyes:
Sorceress tycker jag var roligast iaf
↗ till inläggetska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av.
Ok synd men spela på ändå B)