slabb Skrivet 29 November 2008 Rapport Dela Skrivet 29 November 2008 Jag köpte Diablo 2 häromdan men jag tröttnar på det mesta jag kör :( . Men vilken class tycker ni är roligast i längden? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Barbarian. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Barbarian är kul, men jag tycker om den som reanimatar zombies och sånt, necromancer tror jag klassen heter, stämmer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2008 Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 Barbarian är kul, men jag tycker om den som reanimatar zombies och sånt, necromancer tror jag klassen heter, stämmer det? Ja, den heter Necromancer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 30 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2008 ok, jag körde en barabaarian till lvl 15 men den var verkligen inget vidare kul. Necromancer altså men vilken sorts necromancer? har för mig dem kan vara poison curse och summoner vilken är roligast av dem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Köp tilläget så får du 2 nya klasse:P Druid och Assasin (Assasin är roligaste tycker jag:)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 ok, jag körde en barabaarian till lvl 15 men den var verkligen inget vidare kul. Necromancer altså men vilken sorts necromancer? har för mig dem kan vara poison curse och summoner vilken är roligast av dem?summoner :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 ska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 ska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av. Assassin är väl inte expansion...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slabb Skrivet 2 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jo är den. jo DET är den menar jag:p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Jag köpte Diablo 2 häromdan men jag tröttnar på det mesta jag kör :( . Men vilken class tycker ni är roligast i längden? :rolleyes: Sorceress tycker jag var roligast iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 ska göra en summoner tack för svaren. Till ufomatte: jag har expansionen men kan inte installeran så assassin blir inte av. Ok synd men spela på ändå B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.