t00ncheat Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 (redigerat) Hur ska jag göra fatt få den i mp3 format när jag sparar den. När jag sparar den blir den ju i m3u format som typ en spelnings lista hur ska jag göra så den blir mp3? Redigerat 1 December 2008 av t00ncheat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 finns det ingen hjälp i pogramet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 -tror inte det- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 1 December 2008 Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 vart fick du det ifrån? testa på att googla efter namet på pogramet sen på ditt problem, brukar komma fram massa träffar om folk som har liknade problem som du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 1 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2008 Fanns med på en pc för alla tidning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.