shoobree Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Ja, som rubriken säger..Hur mycket kostar BF2 i Media Markt? Och kom inte med Elgiganten för jag hatar dom verkligen lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 vet inte, men har du tittat på hemsidan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 2 December 2008 Rapport Dela Skrivet 2 December 2008 Ring kundservice och fråga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 3 December 2008 Rapport Dela Skrivet 3 December 2008 varför hatar du elgiganten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2! mm lol, jag och polarna skulle precis köpa GoW 2 på release dagen. Så vi drar till kassan skit glada när kassa kärringen säger: Hörru du lille pojk, det står 18+ och så kommer vakterna och kastar ut oss, lol. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 7 December 2008 Rapport Dela Skrivet 7 December 2008 HAHA kratzz17 vill du veta`? dom slängde ut han från affären för han skulle köpa GOW2! mm lol, jag och polarna skulle precis köpa GoW 2 på release dagen. Så vi drar till kassan skit glada när kassa kärringen säger: Hörru du lille pojk, det står 18+ och så kommer vakterna och kastar ut oss, lol. hehe LoL mediamarkt har ju sveriges sämsta hemsida, säger ingenting, kolla reklamen om det står med där, annars får du ddra dit o kolla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 8 December 2008 Rapport Dela Skrivet 8 December 2008 Skicka ett mail till MediaMarkt och fråga vad det kostar. Brukar jag göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 18 December 2008 Rapport Dela Skrivet 18 December 2008 kanske lite sent men, men, bättre sent än aldrig! Vet ej var du bor men på webbhallen så finns det för 99 spänn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 kanske lite sent men, men, bättre sent än aldrig! Vet ej var du bor men på webbhallen så finns det för 99 spänn. Tackar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Bara ett tips, du kanske ska ta och köpa complete collection istället? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2009 Såg complete edition och det kosta 299 spänn där i Mediamarkt. Och i mega store så kostar det bara 149 spänn Complete edition. Så jag tar nog och beställer skitet sen hämtar jag den från posten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg