Ruthar Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 Hejsan! Finns det några Bon Jovi fans här och vilka är era favorit låtar och album av dom? Mina favoriter är lätt: Livin´ on a prayer Bad Medicine Born to be my baby I´ll be there for you Raise your hands Vilka är era? Citera
Symptom Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 njae, tycker inte om det bandet vidare mycket, va, så ahr inga favoriter k Citera
Xade Skrivet 3 December 2008 Rapport Skrivet 3 December 2008 It's my life är den ända av hans låtar som är riktigt bra, annars är det väl ingen favorit. Citera
Zimens Skrivet 6 December 2008 Rapport Skrivet 6 December 2008 Jag gillar wanted dead or alive. Inte så mycket mer. Citera
IRaeven Skrivet 6 December 2008 Rapport Skrivet 6 December 2008 har hört några låtar av han :D Citera
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 6 December 2008 Rapport Skrivet 6 December 2008 Får huvudvärk av att höra på hans låtar. Dom suger, allt med bon jovi suger. Citera
Mugaga Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 Av typ alla hans låtar tänker jag på den där killen som sjunger låtar i South Park(T.ex den där "I'm gonna do a montaaage" låten i WoW avsnittet). När jag hörde livin on a prayer på Rock Band 2 så började jag garva. 0.o Citera
Ruthar Skrivet 8 December 2008 Författare Rapport Skrivet 8 December 2008 Får huvudvärk av att höra på hans låtar. Dom suger, allt med bon jovi suger. Ja man kan ju inte tycka om allt i världen ;):P bon jovi är skit...Guns n Roses är skit... nej jag bara skoja dom är fett bra ;) Citera
D48 Skrivet 8 December 2008 Rapport Skrivet 8 December 2008 bon jovi är skit...Guns n Roses är skit... nej jag bara skoja dom är fett bra ;) thats right :) Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.