D48 Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 (redigerat) hej alla. har ju nyss skaffat nya hörlurar, Creative gaming head. så när jag sitter och lyssnar på musik så knastrar det i lurarna när det blir mkt ljud, specielt bas. är det ngn annan som har dom hära lurarna? är lite störande... eller är det bara låten som är sån? Redigerat 4 December 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 4 December 2008 Rapport Dela Skrivet 4 December 2008 Kolla på din equalizer så att du inte har allt på max. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 ibland är det låten som är knastrig. Men om du hör det på fler låtar kanske du märker att hörlurarna inte är tíll för att spela upp så högt ljud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 5 December 2008 Rapport Dela Skrivet 5 December 2008 Okej har du creative hs-450? För jag har dom och dom funkar perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 sa att jag har creative gaming head fatal1ty.. jag tror det va låtarna på den skiva.. kan spela högt med alla andra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.