Hoppa till innehåll

Hjälp. Frogor Om Rs


Bart1
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej. vad betyder Merchanta och mage? vill också gärna veta hur man kan tjäna pengar med mina lvls.

 

attack:33

streng:26

Defence:23

ranged:21

prayer:26

magi:18

runecrafting:1

hitpoints:29

crafting:5

mining:32

smithing:24

fishing:42

coocking:27

woodcutting:51

Är mycket tacksam för hjälp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Eller så merchantar man... Men då behöver man redan en del pengar som typ 50k+ ananrs är det inte lönt...

Och Arsenic, Merchanta är INTE att köpa 1k saker och sälja dyrare, utan att köpa dyra saker och sälja dyrare när dem har gått upp i pris eller många saker(här kommer vi til det med INTE 1k), och då menar jag många, för antingen lägsta och sen sälja för market, eller köpa för market och sälja för högsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Eller så merchantar man... Men då behöver man redan en del pengar som typ 50k+ ananrs är det inte lönt...

Och Arsenic, Merchanta är INTE att köpa 1k saker och sälja dyrare, utan att köpa dyra saker och sälja dyrare när dem har gått upp i pris eller många saker(här kommer vi til det med INTE 1k), och då menar jag många, för antingen lägsta och sen sälja för market, eller köpa för market och sälja för högsta.

Man köper en rune platebody för max price. Väntar ett par dagar och håller koll på max price. Och när priset har stigit så säljer man.

Jag gjorde så här;

Köpte black elite sets när det var precis nytt.

Elite helm: 60K.

Elite platelegs:90k.

Elite platebody:126k.

 

Sålde alla sets förra veckan, priset ligger nu runt;

Elite helm:152.4k.

Elite platelegs:227.7k.

Elite platebody:310.3k.

 

Detta är ett bra exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...