Harold Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Nej, det finns en hel del finnar också så vitt jag vet. Finlandssvenskar* Exakt. http://sv.wikipedia.org/wiki/Finlandssvensk Men jag är svensk Citera
ZeRoZ Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 (redigerat) Sverige :D Redigerat 2 Maj 2010 av ZeRoZ Citera
Chagi Skrivet 2 Maj 2010 Rapport Skrivet 2 Maj 2010 Jag är född i Eskilstuna, men bor nu i Sverige. skojskojskämtskämt Citera
kattus Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 Jag är född i Eskilstuna, men bor nu i Sverige. skojskojskämtskämt lol, vem anmälde? :P OnT: 100% Svensk 0% nåt annat Citera
ImbazFuhrer Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Citera
CHORDAZBA Skrivet 3 Maj 2010 Rapport Skrivet 3 Maj 2010 SWEDEN! Fast min 95-åriga granne flydde från Finland under andra världskriget när Sovjetunionen började dra framåt! :) Vem fan bryr sig, idiot? Alltså fy i helvete vad dum sak att säga. Föddes i Sverige och är därmed Svensk med Persiskt ursprung. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.