Hellbringer Skrivet 10 December 2008 Rapport Skrivet 10 December 2008 Jag vill verkligen köpa GOW2 men jag har hört att den är lite läskig. Om ni skulle säga hur läskig spelet är mellan en skala av 1-10 vad skulle ni ge den. Och om jag köper limited edition kommer jag få en gold lancer assault rifle? Och min sista fråga har spelet bra onlineläge och är kampanjen lång? Tacksam för svar. Citera
shoobree Skrivet 10 December 2008 Rapport Skrivet 10 December 2008 Well, lirade co-op med polarn och det var inte ett dugg läskigt..nja var ju lite läskigt Onlineläget är ju sämst kan man säga, liksom tar ju 50 år tills man kan joina nån server lol Kampanjen är får kort, lirade på normal och klara ut det på co-op, tog väl 2-3 dagar. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 11 December 2008 Rapport Skrivet 11 December 2008 Well, lirade co-op med polarn och det var inte ett dugg läskigt..nja var ju lite läskigt Onlineläget är ju sämst kan man säga, liksom tar ju 50 år tills man kan joina nån server lol Kampanjen är får kort, lirade på normal och klara ut det på co-op, tog väl 2-3 dagar. Men Co-op läget på GoW2 är grymt! Citera
ShigeruMiyamot Skrivet 11 December 2008 Rapport Skrivet 11 December 2008 om man ser på gears of war med en liten bit humor så är det inte specielt läskigt. allt överdrivet blod ser egentligen bara löjligt ut då ^^ annars kan det vara rätt läskigt,, ungefär 6/10 :P kampanjen är iaf helt underbar att spela , men dock inte så lång onlineläget är enligt min mening suveränt :D tkr inte att det tar allt för lång tid att joina servrar :o men iaf, GoW 2 är skitroligt !! :) Citera
Hellbringer Skrivet 12 December 2008 Författare Rapport Skrivet 12 December 2008 Jag tror jag ska köpa Resistance 2 till min ps3 istället för jag har sett några filmer om den och den såg mycket bättre ut än GOW 2. Citera
Garone Skrivet 13 December 2008 Rapport Skrivet 13 December 2008 (redigerat) 0/10, Det enda som kan tyckas läskigt vore ju då våldet. Redigerat 13 December 2008 av Garone Citera
Hellbringer Skrivet 13 December 2008 Författare Rapport Skrivet 13 December 2008 Jag köpte resistance 2 och tyckte att den var dålig. Tycker ni jag ska köpa GOW2 istället? Citera
Hellbringer Skrivet 14 December 2008 Författare Rapport Skrivet 14 December 2008 Har de fixat problemet så man kan hitta matcher enkelt nu? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.