Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Jag vill verkligen köpa GOW2 men jag har hört att den är lite läskig.

Om ni skulle säga hur läskig spelet är mellan en skala av 1-10 vad skulle ni ge den.

Och om jag köper limited edition kommer jag få en gold lancer assault rifle?

Och min sista fråga har spelet bra onlineläge och är kampanjen lång?

Tacksam för svar.

Skrivet

Well, lirade co-op med polarn och det var inte ett dugg läskigt..nja var ju lite läskigt

Onlineläget är ju sämst kan man säga, liksom tar ju 50 år tills man kan joina nån server lol

Kampanjen är får kort, lirade på normal och klara ut det på co-op, tog väl 2-3 dagar.

Gäst Justfiwi
Skrivet

Well, lirade co-op med polarn och det var inte ett dugg läskigt..nja var ju lite läskigt

Onlineläget är ju sämst kan man säga, liksom tar ju 50 år tills man kan joina nån server lol

Kampanjen är får kort, lirade på normal och klara ut det på co-op, tog väl 2-3 dagar.

Men Co-op läget på GoW2 är grymt!

Skrivet

om man ser på gears of war med en liten bit humor så är det inte specielt läskigt. allt överdrivet blod ser egentligen bara löjligt ut då ^^ annars kan det vara rätt läskigt,, ungefär 6/10 :P

kampanjen är iaf helt underbar att spela , men dock inte så lång

onlineläget är enligt min mening suveränt :D tkr inte att det tar allt för lång tid att joina servrar :o men iaf, GoW 2 är skitroligt !! :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...