💬
Logga in
Fuska.se

Vem Tror Ni Det Var ?

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Hej! Några av er har kanske läst mitt förra inlägg o nu fortsätter jag om samma kille..

Han är som sagt väldigt osäker o blyg.. o hans bästa vän har retat mig ett tag när han egentligen har tyckt att jag är snäll ?

Men men ... igår loggade jag in på Bilddagboken och jag hade fått en ny kommentar på en bild och det var från hans bästa vän ! Det stod : du är faktist ganska söt

Nu säger han att det inte var han som skrev det . MEn han som jag gillar var igårkväll med honom ... så frågan är vem var det som skrev det tror ni ? Och varför ? Var det för de ville ha kontakt `?

Nivå 0 · Nykomling

Klart det var han som skrev, han gillar dig nog =)

Nivå 0 · Nykomling

Hmm, svårt att säga, båda kanske tycker du är söt! :)

22 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Hej! Några av er har kanske läst mitt förra inlägg o nu fortsätter jag om samma kille..

Han är som sagt väldigt osäker o blyg.. o hans bästa vän har retat mig ett tag när han egentligen har tyckt att jag är snäll ?

Men men ... igår loggade jag in på Bilddagboken och jag hade fått en ny kommentar på en bild och det var från hans bästa vän ! Det stod : du är faktist ganska söt

Nu säger han att det inte var han som skrev det . MEn han som jag gillar var igårkväll med honom ... så frågan är vem var det som skrev det tror ni ? Och varför ? Var det för de ville ha kontakt `?

Använd samma tråd nästa gång (;

Angående inlägget på bdb; ta det lugnt. Det kanske var hans kompis som skrev det.

23 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

Fråga.

25 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

skulle gissa på att det var han, men man vet alldrig. Lika bra att fråga

27 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling

Jag tror att det är han. ;)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in