💬
Logga in
Fuska.se

'not Fit'

4 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

hej jag behöver hjälp, Jag har träffat Millie och ska dejta henne först går det jätte bra men sen när jag ska dejta henne igen så står det i texten '' What does she mean by ''Not Fit'' What ever happend a good sense of humor?''

Och samtidigt som texten står säger hon : God, U like a fat ace(Stavning??) E nästan 100 på att det betyder att jag e fet och måste träna men även om jag tränar så får jag inte en dejt med henne igen?! Vad e felet? Hoppas ni kan hjälpa mig

14 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

1. Dejta någon annan?

2. HON kanske behöver träna (men det låter skumt..)

3. Tryck!

Alltså det är ett lexikon.. :) Swe - Eng - Eng - Swe -

EDIT: Fel länk..

Senast ändrad:

15 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Men jag måste dejta henne annars kommer jag inte vidare i spelet. Och hon träna? Jaaa det låter skumt

16 Dec 2008
Nivå 6 · Fuskare

Haha, som jag sa ;)

Men kolla några gånger på GTA Forum i andra sidor!

Men som ja skickade kolla lexikonet :) det borde nog funka, alltså lyssna länge på vad hon säger, sen kan du översätta..

MEN så kan du antingen kolla det här: (skumt också) alltså dina kläder kanske hon inte gillar, det är så på IV.

/FatBall

19 Dec 2008
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

japp det va mina kläder hon inte tyckte om xD höll på att byta kläder och sen kom jag på , Jag hade ju Gimp Suit (Pimp suit?) när jag träffade henne så då tog jag den när jag skulle dejta henne :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in