💬
Logga in
Fuska.se

Video Inspelning.

4 svar · startad

Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
Trådstartare #1

Hejsan.

Jag hade tänkt göra några runescape videos. Jag har ju använt hypcercam2, men felet med den är ju att det bildas en vit ruta med text i, uppe i vänstra hörnet.

Så min fråga är om det finns något inspelnings program som är enkelt att hantera och inte bildar oönskade saker. (vita rutor etc). Och att filen blir sparad som en avi-fil.

15 Dec 2008

http://camstudio.org/

19 Dec 2008
↗ till inlägget

Hejsan.

Jag hade tänkt göra några runescape videos. Jag har ju använt hypcercam2, men felet med den är ju att det bildas en vit ruta med text i, uppe i vänstra hörnet.

Så min fråga är om det finns något inspelnings program som är enkelt att hantera och inte bildar oönskade saker. (vita rutor etc). Och att filen blir sparad som en avi-fil.

Du kan ju registrera dej falskt för att få bort rutan :)

20 Dec 2008
Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Hejsan.

Du kan ju registrera dej falskt för att få bort rutan :)

Eller patcha den...
22 Dec 2008
Nivå 10 · Veteranfuskare Moderator
Trådstartare #5

Problemet fixat, fick hjälp av en på fuska.se. Rutan är borta därmed problemet. ;)

Senast ändrad:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in