Geforce Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Snälla hjälp mig hur får mam tag i den gula fåglen man ska ha som man kan möta om man går i doms fotspår Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 3 April 2004 Rapport Dela Skrivet 3 April 2004 Snälla hjälp mig hur får mam tag i den gula fåglen man ska ha som man kan möta om man går i doms fotspår kasta en gyshal green(eller nån annan green) till den så den börjar äta, sen slår du ihjäl fienderna runt den, men inte på den! om den slutar picka så ge den en ny green, när dom andra fienderna är döda slutar fajten, men chocobon står kvar, så har du fångat en! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 4 April 2004 Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 ozoon du glömde skriva att han behöver chocobo lure materian annars kommer ingen dom kostar 2000 att köpa men senare får man en gratis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Geforce Skrivet 4 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 4 April 2004 Jag har gjort det nu är jag i staden kalm eller vad den heter och vet inte vart jag ska nu när cloud har berättat en historia :( hjälp mig snälla Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Därifrån ska du gå neråt tills du kommer tilll några små byggnader och ett träsk!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 skaffa chocobo för att komma över lätt utan att möta ormen annars kanske du dör Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 men sen tar man den lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 ja spelet är ju för lätt klara dom sista bossarna med bahamut zero enbart har klarat allt utan summons :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 det är svårare att köra med bara choco/mog än med bara attacker så... och ja, chocobo lure är ju ett måste, att jag glömde det... sen kan man ha en enemy lure också, så går det fortare... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuS1321 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ja det kan man ju men det är inget kul man får ju minus i luck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 det är väl det som gör att man möter fienderna? eller har jag fel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg