💬
Logga in
Fuska.se

Final Fantasy7 Hjälp Mig

10 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Snälla hjälp mig hur får mam tag i den gula fåglen man ska ha som man kan möta om man går i doms fotspår

Nivå 0 · Nykomling

Snälla hjälp mig hur får mam tag i den gula fåglen man ska ha som man kan möta om man går i doms fotspår

kasta en gyshal green(eller nån annan green) till den så den börjar äta, sen slår du ihjäl fienderna runt den, men inte på den! om den slutar picka så ge den en ny green, när dom andra fienderna är döda slutar fajten, men chocobon står kvar, så har du fångat en!
4 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

ozoon du glömde skriva att han behöver chocobo lure materian annars kommer ingen dom kostar 2000 att köpa men senare får man en gratis

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

Jag har gjort det nu är jag i staden kalm eller vad den heter och vet inte vart jag ska nu när cloud har berättat en historia :( hjälp mig snälla

11 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

Därifrån ska du gå neråt tills du kommer tilll några små byggnader och ett träsk!!! ;)

Nivå 0 · Nykomling

skaffa chocobo för att komma över lätt utan att möta ormen annars kanske du dör

12 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

men sen tar man den lätt

13 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja spelet är ju för lätt klara dom sista bossarna med bahamut zero enbart har klarat allt utan summons :D

Nivå 0 · Nykomling

det är svårare att köra med bara choco/mog än med bara attacker så...

och ja, chocobo lure är ju ett måste, att jag glömde det... sen kan man ha en enemy lure också, så går det fortare...

14 Apr 2004
Nivå 0 · Nykomling

ja det kan man ju men det är inget kul man får ju minus i luck

Nivå 0 · Nykomling

det är väl det som gör att man möter fienderna? eller har jag fel?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in