Hoppa till innehåll

Vad Ska Jag Göra?


Ollaren
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja!

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva men...

Är kompis med en tjej i min klass som jag börjar gilla mer än som kompis... Men jag vill inte typ göra något ifall hon inte gillar mig kankse blir pinsamt osv för om inte annat vill jag fortf vara kompis med henne.

Men det känns ändå som om hon gillar mig med, tex vi brukar ligga å kolla på film typ ligger hon "på mig" etc etc Men det kankse bara är jag som tror/vill att hon ska gilla mig?

Men som sagt, Vad ska jag göra? :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja!

Jag vet inte riktigt hur jag ska skriva men...

Är kompis med en tjej i min klass som jag börjar gilla mer än som kompis... Men jag vill inte typ göra något ifall hon inte gillar mig kankse blir pinsamt osv för om inte annat vill jag fortf vara kompis med henne.

Men det känns ändå som om hon gillar mig med, tex vi brukar ligga å kolla på film typ ligger hon "på mig" etc etc Men det kankse bara är jag som tror/vill att hon ska gilla mig?

Men som sagt, Vad ska jag göra? :S

Hur gammal är du ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du skriver det så verkar det som ni redan är mer än vänner ._.

asså jag tror du tolkade det fel? xD kn*llar inte henne eller något liknande :o

 

och, jag vet att namnet är cp men hade en gammal mejl som var så, så tog namnet bara

 

Jag är 15 år..

 

Byt namn.(På Fuska då)

Sen kan du ju alltid pröva att fråga vem hon gillar, det gjorde jag, det funkade xD Vi var jätte bra vänner innan det med. Men hon har gjort slut nu, och nu snackar vi knappt, men... Hon skrattar åt mina skämt fortfarande iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Som du skriver det så verkar det som ni redan är mer än vänner ._.

 

asså jag tror du tolkade det fel? xD kn*llar inte henne eller något liknande :o

 

och, jag vet att namnet är cp men hade en gammal mejl som var så, så tog namnet bara

 

Jag är 15 år..

 

Byt namn.(På Fuska då)

Sen kan du ju alltid pröva att fråga vem hon gillar, det gjorde jag, det funkade xD Vi var jätte bra vänner innan det med. Men hon har gjort slut nu, och nu snackar vi knappt, men... Hon skrattar åt mina skämt fortfarande iaf...

 

jaja det spelar väl för f*n ingen roll vad jag har för v-namn på fuksa.se? :huh:

Men bra förslag men lite skumt :S

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...