💬
Logga in
Fuska.se

Finns Det Några Bra Killar ?

14 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :(

Finns det ens några bra killar ?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :(

Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak.
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak.

hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men..

23 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men..

Och därför uppfann man Ultimatum.
27 Jan 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

ja,ge upp på killar o skaffa tjej.

Senast ändrad:

30 Jan 2009
Nivå 5 · Fuskare

Du ska inte ge upp på killar. Jag om är homosexuell var nära på att ge upp men sedan träffade jag nämligen en underbar kille på detta forumet. Member :wub:

1 Feb 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

Jag är rätt bra. (Självförtroende) x]

Nivå 12 · Mästerfuskare

Ta det lugnt så kommer du hitta någon schysst person tillslut. Man MÅSTE inte ha någon hela tiden, njut av att vara dig själv också!

↗ till inlägget

Du ska inte ge upp på killar. Jag om är homosexuell var nära på att ge upp men sedan träffade jag nämligen en underbar kille på detta forumet. Member :wub:

SNODDE DU MIN POJKVÄN? :verymad: :verymad: :verymad:

Det finns bra killar, som Member :wub:

2 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare

Förhållanden måste man ha tålamod med, både när det gäller att hitta någon lämplig att inleda det med och även när det väl har inletts, för det är aldrig bra att gå för fort fram om man vill att det ska räcka länge. Däremot kan vissa vara lite väl blyga, och då är det väl upp till dig att ta initiativet.

3 Feb 2009
Nivå 8 · Veteranfuskare

ima good guy ;)

↗ till inlägget

ima good guy ;)

No. Member is.

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

ima good guy ;)

No. Member is.

Yah, everybody loves Member <3

4 Feb 2009
Nivå 3 · Lärling

TAKE ME =) <3 lol

Member FTw?

7 Feb 2009
Nivå 5 · Fuskare

Klart man ska ge upp för killar! Tjejer är mycket hetare! Fast... Member... blää... Snuff är mycket godare!

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in