kickasses Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :( Finns det ens några bra killar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 22 December 2008 Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :( Finns det ens några bra killar ? Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kickasses Skrivet 22 December 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2008 Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :( Finns det ens några bra killar ? Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak. hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 December 2008 Rapport Dela Skrivet 23 December 2008 Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :( Finns det ens några bra killar ? Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak. hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men.. Och därför uppfann man Ultimatum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2009 (redigerat) Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :( Finns det ens några bra killar ? ja,ge upp på killar o skaffa tjej. Redigerat 27 Januari 2009 av AtrEyUIz4LyF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 30 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Januari 2009 Du ska inte ge upp på killar. Jag om är homosexuell var nära på att ge upp men sedan träffade jag nämligen en underbar kille på detta forumet. Member :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Jag är rätt bra. (Självförtroende) x] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Ta det lugnt så kommer du hitta någon schysst person tillslut. Man MÅSTE inte ha någon hela tiden, njut av att vara dig själv också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 1 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2009 Du ska inte ge upp på killar. Jag om är homosexuell var nära på att ge upp men sedan träffade jag nämligen en underbar kille på detta forumet. Member :wub: SNODDE DU MIN POJKVÄN? :verymad: :verymad: :verymad: Det finns bra killar, som Member :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kola_king Skrivet 2 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Februari 2009 Förhållanden måste man ha tålamod med, både när det gäller att hitta någon lämplig att inleda det med och även när det väl har inletts, för det är aldrig bra att gå för fort fram om man vill att det ska räcka länge. Däremot kan vissa vara lite väl blyga, och då är det väl upp till dig att ta initiativet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 ima good guy ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 3 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2009 ima good guy ;) No. Member is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.