Hoppa till innehåll

Finns Det Några Bra Killar ?

Rekommendera inlägg

Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :(

Finns det ens några bra killar ?

Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Min svagpunkt är att ja faller för killar as lätt å hittills har ja bara träffat på antingen killar som inte vågar något eller killar som bara är ute efter sex, vad ska ja göra :( ? Ska ja ge upp på killar ????? :(

Tro mig- Det är lättare att förändra killar som inte vågar än killar som bara vill ha en sak.

hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

hmmm.. asså ja höll på med en kille i 8 månader o någon förändring blev det inte .. han var fram å tbx å fett blyg han va snäll å så men skit dum med sina kompisar...:/ Fastän alla som kände honom sa att han gillade mig men men..

Och därför uppfann man Ultimatum.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 1 månad senare...

ja,ge upp på killar o skaffa tjej. Redigerat av AtrEyUIz4LyF
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Darkshiver

Du ska inte ge upp på killar. Jag om är homosexuell var nära på att ge upp men sedan träffade jag nämligen en underbar kille på detta forumet. Member :wub:

SNODDE DU MIN POJKVÄN? :verymad: :verymad: :verymad:

Det finns bra killar, som Member :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Förhållanden måste man ha tålamod med, både när det gäller att hitta någon lämplig att inleda det med och även när det väl har inletts, för det är aldrig bra att gå för fort fram om man vill att det ska räcka länge. Däremot kan vissa vara lite väl blyga, och då är det väl upp till dig att ta initiativet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...