💬
Logga in
Fuska.se

Mario Kart Wii Multi

5 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

Hejsan, när jag skulle köra Mario kart wii så märkte jag att det inte fanns någon muliplayer i grand prix. Som man kan i double dash och de andra föregångarna. Men vi upptäckte att man kunde spela multiplayer i battle mode och något mer som liknade en vanlig cup, men om man fick en pokal där så räknades inte det till profilen dvs: Vi spelade leaf cup på 150cc men då kom inte guld bucklan in i min profil!

Så vet någon varför man inte kan spela 2 spelare samtidigt på Grand prix? Snälla svara isåfall :)

För man kan ju det på de andra.

27 Dec 2008
Nivå 5 · Fuskare

Man kan inte köra 2 st i grandprix. det tror jag inte att du kunde på de äldre spelen (förutom DD) heller.

Det du kan köra 2-4 spelare på är quick race (eller vad det kallas) och battle.

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Man kan inte köra 2 st i grandprix. det tror jag inte att du kunde på de äldre spelen (förutom DD) heller.

Det går på 64...
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #4

Det går på Double dash och 64 såvitt jag vet

30 Dec 2008
Nivå 2 · Novis

Mm de går i 64 o DD, men inte i Wii. Där finns bara typ race och battle. Men om du behöver hjälp att klara spelet och din kompis är jättebra så kan väl han köra i single lr??

31 Dec 2008
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

Mm de går i 64 o DD, men inte i Wii. Där finns bara typ race och battle. Men om du behöver hjälp att klara spelet och din kompis är jättebra så kan väl han köra i single lr??

Jag skrev aldrig att jag behöver hjälp att klara det eller? Och jag skrev inte att in kompis är jättebra heller? :P

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in