Hoppa till innehåll

Hjälp Ser Inga Mobs


nickname

Rekommendera inlägg

Gäst Mîhker

Hej.. jag är en 80 ally och när jag ska gå till hordes sida så ser jag inga mobs.. Jag kan springa in i ogrmmar utan att någon atakeram mig.. och jag kan inte atakera dom:( vad är det för fel????

Private server
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tålamod. Antingen så är det än private server bugg eller så är det helt enkelt servern eller din dator som är för slö. Jag hade samma problem en gång när jag skulle lämna in en quest vid den uttorkade saltsjön. Det fanns ingen NPC för mig. En person bredvid undrade vad jag gormade om eftersom att han såg den. Så jag väntade i nån minut och vips så fadade NPCn fram från ingenstans.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

WOW slanigt att anmäla mig för mitt "Lol"

Dom är väldigt tjuriga här på onödiga inlägg...

 

EDIT:

Nä, nu får det räcka. Jag som precis skrev något snällt och gav lite bra feedback för Fuska.se och så får jag en varning för vad jag skrev ovan...

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nä jag vet inte vad det e men när jag startar wow så syns inga mobs. efter en elr två sec så funkar det igen.

är du inte lite ung för wow? sen att du är 80.. hmm du började spela när du var 8 typ? 7½ kanske... låter som du spelar på privat. installera om wow kanske, eller dra en full repair

Redigerat av ExorZ
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...