Legolasswe Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 Fick det också nyss,men tog bort det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 1 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2009 jao jag fick de också, slängt raderat o uppeldat i småbitar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Är ditt steam account låst då? Det har blivit så på båda mina account, men det går att spela ändå Fick det också nyss,men tog bort det.Råkade logga in på skiten! Tänkte in på det, gjorde det dessutom på mina båda account!Men jag loggade nu in på båda och bytte lösenord, kan det ha hänt något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Fick också, fast ja sket i det efter som ja precis har varit inne på accet. Och så stog det inte steampowered.com. så ja lita inte på det, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Råkade logga in på skiten! Tänkte in på det, gjorde det dessutom på mina båda account! Men jag loggade nu in på båda och bytte lösenord, kan det ha hänt något? Smart.. men om du sedan byter lösenord på riktiga sidan ska inget hända, det funkar så att det lösenordet du skriver in skickas till dom, om du byter snabbt funkar inte det gamla och dom som tog det kan inte göra nåt med dina acc Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 2 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2009 Jag fick det mailet igår. Raderade det direkt.Jag fick ett sånt mail jag med där man skulle skriva in sitt avändar namn och lösenord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Jag fick ett sånt mail jag med där man skulle skriva in sitt avändar namn och lösenord Tror det också,lol. <_< Redigerat 5 Januari 2009 av Legolasswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) wtf har fått 2 till :huh: störande Redigerat 6 Januari 2009 av ChipZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legolasswe Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Fick ett till nyss -.-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 fick det förr i går men tog bort det visste att det var scam på en gång för att typ, Jag spela css precis när jag fick det lol :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 asså ta bort brev som ni tycker ser konstiga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 (redigerat) Fick också ett sådant mail. Klickade på länken, men avbröt när jag såg att den laddade i mer än två sekunder, och sedan tog jag bort mailet. Jag är inte registrerad där, men klickade för att se varför mailet hade kommit. EDIT: Dubbelpost i samma inlägg... :S Redigerat 6 Januari 2009 av JosJuice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.