💬
Logga in
Fuska.se

Left4dead Kväll/natt

24 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Tja! :D Hur många är det som lirar left4dead här på fuska? Vi borde ha någon typ ut av Left4Dead kväll någon dag :P Någon som är med på det?

Nivå 0 · Nykomling

Flyttar till rätt forum. Att skriva vad du hade tänkt dig att man skulle spela vore nog bra (Campain eller Versus mode).

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #3

Beror på hur många som är med på det, Om det e flera så blir nog Versus mode bäst :) Eller så kan man dela upp det i flera campaign grupper. Men som sagt beror på hur många vi blir i sånna fall.

Nivå 0 · Nykomling

Jo, jag spelar L4D. Jag är med.

Ålder på dig Gm4n?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #5

Härligt :P 15 sj då?

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling
↗ till inlägget

Min ålder står vid mitt namn :P
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #7
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Min ålder står vid mitt namn :P

Aha 19:P Bara 4 år äldre än mig då :lol: Men nu har vi 3 än så länge om du skulle va med Nafrali?:P

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

Skulle gärna hänga på, men min dator är på reparation just nu. Tror det går att lira L4D på den här datorn men det är ganska så laggigt + opålitligt internet.

4 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #9

Okej , vi kan spela igen sen när du får tebax din dator, om du inte får tebax den innan så klart :P Någon mer som vill vara med? Föresten säg era steamaccname xD

Nivå 0 · Nykomling

eternal_fate eller vault n00b

Nivå 0 · Nykomling

ELF

Står lite längre ner :D

6 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling

Min dator är tillbaka nu. Btw, TheDarkElf jag provade att adda dig men när jag addade 'ELF' så blev det någon skum snubbe som inte varit online på ett år.

umm, jag antar att jag kan vara med :>

Mitt Steam acc namn är Mindtwistah93

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #14

Härligt, Ja samma här när jag addade dig ELF det stod att du inte varit inne på över ett år :huh:

Nivå 0 · Nykomling

När ska vi ha den här kvällen då? Vi är ju 4 nu, vilket är nog till en kampanj.

Nivå 0 · Nykomling

Steam : DANNE_HV :lol:

7 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17
↗ till inlägget

När ska vi ha den här kvällen då? Vi är ju 4 nu, vilket är nog till en kampanj.

Ska vänta lite till och försöka få några fler att hänga på så kan man köra versus lr 2 campaign ;)

Nivå 0 · Nykomling

Hahahahha. Testa att adda thewhiteelf på Steam istället för ELF.

Jag blandar alltid ihop profilnamnet med inloggningsnamnet. Något gjorde så att jag inte kunde ha samma inloggningsnamn och profilnamn. Lite störande bug hos Steam. Dom borde ha haft så att när man reggar sig hos steam så får man inte välja annat inloggningsnamn/profilnamn om man redan har det andra.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #19

Så där ja :D Vi är fem nu om vi får tag på 3 personer till så kan vi dela upp oss i 2 kampanjer, annars kör vi versus. ;)

13 Jan 2009
Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

Ledsen för dubbelinlägg nu, men jag tror att jag kan få med 2 polare, så när kan folket och när passar det bäst? :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in