↗ till inläggetnä det klarade sig den här gången.så allt gick förlorat igen?
woopade precis lite ass i awesomenauts
↗ till inläggetnä det klarade sig den här gången.så allt gick förlorat igen?
woopade precis lite ass i awesomenauts
Installerar Sims2 Nattliv
Mycket spel på Iphone 5 just nu. Minomonsters ftw!
Avslutade precis ett halvt Grand Prix i f1 2012, och rörde mig till datorn för att spela The Sims 3
kollar på en gammal tant i sr3
Saints Row III är fan episkt! =D Spenderade 2 timmar med min kompis att flyga omkring i jetplan och spela "freebird" ashögt.
Vann precis ett game i awesomenauts.
Tidigare bilder: http://www.fuska.se/forum/topic/114775-vad-gör-du-just-nu-i-spelens-värld/?p=1970567
Byggde klart halva väggen på mitt projekt i Minecraft. 4084 block så där bara.9111 kvar.
leker polis ! XD
Har lyckats placera ut några tusentals block till i Minecraft. Den börjar äntligen ta form på allvar.
Jag beräknade att insidan har en ungefärlig volym på 1 247 710 block. Totalt kommer taket täcka en volym på ca 1 830 000 block. Så det börjar närma sig nu.
Väggen klar:
Utsidan:
EDIT:
Nu är den i princip färdig strukturmässigt, ska kanske börja på vägen runt imorrn.
Jag är död och väntar på att spawna. (jag dog pga att jag var afk och skulle till min flickvän som existerar i min privata fantasi)
SUPPORT!!! Jag har snart slut på ammo!. ... vänta nu lite det här är spelets värd så jag kommer för fan inte få någon jävla hjälp. aja det får väl bli campa i ett hörn med kniven framme och hoppas på att ingen ser mig. (funkar inte så bra för nu e jag trapad av en jävla noob.)
Håller på att försöka krascha en sond in i Kerbin i Kerbal Space Program så fort som möjligt.
Blev nyss anfallen av Shagga son of Dolf
Lirar Stalker: Shadow of Chernobyl. Mutanter blir ofantligt mer jobbiga på master.
Leker kapitalist i Tropico 4
Kom precis i en stabil omloppsbana runt Jool i Kerbal Space Program.
Åker runt och krockar in i stolpar i burnout paradise
stämplar pass i papers please
↗ till inläggetÄr det kul? Jag har tropico 3 och tyckte det var najs, är det värt att skaffa 4an?Leker kapitalist i Tropico 4
↗ till inläggetÄr det kul? Jag har tropico 3 och tyckte det var najs, är det värt att skaffa 4an?
Personligen tycker jag att det är väldigt kul, dock har jag inte hunnit spela 3an så jag vet inte hur stor skillnad det är.
Det var en rea för några dagar sen, antar att du missade den? :/
Jag spelar inte nu. Men annars kör jag Lol som vanligt och är uttråkad.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in