Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Mosar allt i min väg med min Barbarian i D3.

Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice).

 

Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice).

 

Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut...

Barb passar mig utmärkt faktiskt, bara gå runt och mosa, aoe-damage hela tiden om man vill, vilket är perfekt mot alla grupper av mobs man stöter på.

Valde mellan Barb och DH då mina vänner kör Monk och WD, men valet föll som sagt på Barb, vilket jag är riktigt nöjd med. Göra maassa dmg och inte behöva oroa sig för att dö speciellt lätt, bara att ladda upp gearen med massa Vitality och Armor !

Samtidigt kan jag ju inte säga vad du skulle tycka är kul, du får prova dig fram :) Kör till lvl 10-15 med de klasserna du är intresserad av så får du en liten bild av hur det är :)

Redigerat av purjo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kul eller? När jag skaffar Diablo 3 (ont om pengar just nu) så funderar jag på att antingen spela Barbarian eller Witch Doctor. (körde Witch Doctor i open betan och det var nice).

 

Dom två andra jag ska köra med ska köra Wizard och Monk, så jag ska antingen köra WD, Barbarian eller DH. Men jag tycker Demon Hunter ser så tråkigt ut...

Om de andra kör Wizard och Monk finns det ju en poäng i att ta Barbarian bara för att ni alla har olika primary attributes, så det blir mindre konkurrens om items. Det är så jag och mina kamrater har resonerat.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...