Hoppa till innehåll

Vad Gör Du Just Nu I Spelens Värld?


Rekommendera inlägg

Jag har spelat mycket gamla spel på senaste tiden. Jag spelade Mario Kart med mina syskon, haha, måste sätt roligt ut eftersom vi är ganska stora.

Sen har jag börjat spela Sims igen efter typ ... ett års paus?

 

Fick jävligt lust att spela Age of Empires, var nåt spel som är lika gammalt som mig. Jag spelade det när jag var cirka 8-9 år på en gammal windows 98 vi hade. Såg att det fanns massa uppföljare, och nu läser recensioner om spelen på GameReactor, kanske det är värt att köpa :)

Växte upp lite halvt med AOE, det är en bra spelserie. Man kommer ha kul med alla tre, men trean är väl det bästa.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :S

SÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997.

Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Börjat spela Savage 2.

Offtopic: Woooooo! Jag trodde att jag typ var ensam som spela det. Vi borde spela nån gång!

Ontopic: Jag har börjat med Pokémon Conquest som är mycket kul. Jag spelar Minecraft nu och testar olika moddar.

Redigerat av Muggebigge
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tror faktiskt jag hade ett demo eller något av första, för det skulle finnas Iron Age, men jag kunde aldrig uppgradera till det :S

SÅ... kanske jag kan hitta något slags paket med alla spelen för jag vill spela ettan :) Men tror inte det är så lätt att få tag på ett spel från 1997.

Men att kolla trean vore ju inte dumt. Möjligt att det finns på webhallen. Tvåan verkar inte dålig heller, vem bryr sig att det är dåligt ljud och grafik på NDS?

Tvåan är den bästa.

 

OnT: Spelar DayZ med några polare.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...