D48 Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 (redigerat) tja på er =D satt här och skulle snacka på ts och msn... fast dom kunde bara höra sig själva inte höra mig snacka i mikrofonen. det funka bra igår. men nu så funkar det inte. mic spelar bara in ljudet från högtalarna. vet ngn vrf? mitt headset är: creative Fatal1ty Gaminghead... har ljudkortet blivigt knasigt? btw: jag testa att stänga av mikrofonen men den spelar inte endå vad som hörs. _______________________________________________________________________________ har startat om pc. har bytt headset men samma sak hände där. och vad jag vet så har jag inte ändrat på ngr inställningar. Redigerat 3 Januari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Gå till ljudinställningar och ljudenheter. Det låter som att du har råkat välja Stereo Mix eller liknande. Koppla in micken och välj den sedan i listan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 3 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 aa f*n tack! trodde jag hadde tittat klart där i realtek ljudinställningarna :P hadde nog råkat svänga över med musen på steromix. :) tackar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 3 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2009 Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.