Hoppa till innehåll

Fuska Spelkvällar


ELF

Rekommendera inlägg

Just NU har det blivit några trådar om Fuska spelkväll i några spel. Och bara så där så slog det mig.

Borde det inte gå att ha en till flik i menyn just för detta? Vi säger att jag vill ha en fuska spelkväll och vill sätta upp en server för Battlefield 2.

 

Serverskapare:

Ska kunna lägga till sin server på Fuska.

Han/Hon skriver i lite uppgifter (IP, datum, namn, etc) om servern. Dessa ska gå att ändra. ex. om man vill ändra speldatum.

Det ska gå att ställa in ett maxantal för hur många som kan anmäla sig.

Servern läggs till i listan på Fuska.

Antalet spelare, namnet på spelet och personen som hostar servern står i listan så att det är lätt att hitta om det är många sammtidigt.

 

Spelare:

Vill en person läsa mer om servern så måste den klicka på servernamnet för att komma in på sidan för den servern.

Vill han/hon vara med så finns det en amnälningsknapp på sidan. Personen läggs direkt till i listan över personer som är med.

 

Övrigt:

Servern tas automatiskt bort från listan några dagar efter att det har spelats på den.

Kan serverskaparen inte sätta upp servern pga något så ska man kunna ställa in det som status och vem som heslt kan då ta över den.

 

Övrigt 2:

Jag vet att det finns en lista där man kan lägga till sin sin server och ha den permanent på Fuska. Men det är nog många som skippar det eftersom dom bara kommer ha servern uppe några timmar. Det kan gå att göra en ny sida för just det här eller slå ihop båda till en sida. Då skulle man kunna ställa in om man vill ha sin server permanent och behöver då inte skriva in datum och tid. Då är den på när den är på. Annars så gäller det som jag har skrivit tidigare.

Redigerat av TheDarkElf
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, så många trådar är det inte. Har sett högst en-två trådar om sånt här.

Tror inte detta behövs.

Tänk framåt, tänk framåt..

Skulle faktiskt sitta ganska fint med en sådan flik.

 

Jag lever i nuet. [; Men allvarligt tror ni detta ämne kommer bli aktivt ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, så många trådar är det inte. Har sett högst en-två trådar om sånt här.

Tror inte detta behövs.

Tänk framåt, tänk framåt..

Skulle faktiskt sitta ganska fint med en sådan flik.

 

Jag lever i nuet. [; Men allvarligt tror ni detta ämne kommer bli aktivt ?

 

Under helger och lov, ja.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Behövs inga sådana trådar.

 

Starta trådar om spelkvällar istället, för att vi ska starta ett underforum.

Trådar, vad står det om trådar, wah!!! måste kolla, tråd...

Member, f*n pratar du om? Elfen syftar på ett seperat ställe, dvs att man kan klicka in där uppe vid menyn.

 

 

"Starta trådar om spelkvällar istället, för att vi ska starta ett underforum" Särskrivning?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, så många trådar är det inte. Har sett högst en-två trådar om sånt här.

Tror inte detta behövs.

Neh, många trådar är det inte. Men det vore en bra grej för att göra sidan ännu bättre.

 

Det lättaste är ju att bara bättra på den serverlistan som redan finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...