t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Hur sparar jag en film som jag gjort i windows movie maker så den blir i ett riktigt format och inte i windows movie maker projekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Men sparas inte den automatiskt? Det gjorde mina.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 4 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Nej jag tror inte det för man kan gå in på spara som men då finns bara movie maker formatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2009 Gå in på "Publicera film". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 5 Januari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Gå in på "Publicera film". Har gjort det men det tar ju as långt tid sen stannar den typ efter halva ju? Står ju typ att det ska ta 90 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 Hur stor är video du gjorde? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Payback Skrivet 5 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2009 (redigerat) Om du har gjort en ganska lång film med mycket effekter så tar det lång tid och det kan se ut att den har stannat. Och hur man sparar: Arkiv - Spara filmfil - Nästa - Nästa - välj format - nästa. Redigerat 5 Januari 2009 av Payback Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 Januari 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2009 Gå in på "Publicera film". Har gjort det men det tar ju as långt tid sen stannar den typ efter halva ju? Står ju typ att det ska ta 90 minuter. spara i mindre MB.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.